شرکت مهندسی ماشین های اداری وارطان با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ارائه خدمات تخصصی فروش، نصب و راه اندازی، سرویس و نگهداری و تعمیرات انواع دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی چاپ، افتخار این را دارد که علاوه بر این موضوع، یکی از تامین کنندگان اصلی انواع ماشین آلات صنعت چاپ دیجیتال، قطعات یدکی و مواد مصرفی به شمار آید.
البته نکته حائز اهمیت شرکت مهندسی ماشین های اداری و صنعتی وارطان و تمایز رقابتی آن با سایر همکاران راستی آزمایی آن در ارائه ماشین آلات با برند های معتبر جهانی با کیفیت تولید محصول منطبق با استانداردهای بین المللی این صنعت، استفاده از لوازم و قطعات یدکی فابریک کمپانی سازنده، سرویس دهی و خدمات پس از فروش گسترده در کمترین زمان ممکن، بوده است که توانسته رضایت مشتریان چه در حوزه خرید ماشین آلات و یا حتی بهره گیری از خدمات قابل ارائه توسط کارشناسان فنی و مهندسی شرکت وارطان را به خود جلب کند و با نصب و راه اندازی خیل کثیری از انواع ماشین آلات صنعت چاپ دیجیتال و عقد قرارداد با بسیاری از فعالین این حوزه در طی دو دهه فعالیت خود، یکی از کاملترین مراکز فروش، خدمات پس از فروش و سرویس و تعمیرات صنعت چاپ ایران باشد.
در شرکت وارطان تمامی دستگاه‌ها، قطعات و ملزومات چاپی، قبل از اینکه در فرایند فروش و عرضه قرارگیرد، ابتدا توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای این مجموعه مورد بررسی و مطالعه دقیق واقع شده و پس از حصول اطمینان از کیفیت محصول، این امر محقق می شود.
در صورتی که مایل به خرید یا استعلام قیمت هریک از محصولات یا خدمات در حوزه ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی چاپ از قبیل انواع دستگاه های لارج فرمت مانند دستگاه چاپ بنر و فلکس، دستگاه اکوسالونت، دستگاه یووی فلت و رول تو رول، دستگاه های صنعت نساجی من جمله سابلیمیشن، چاپ مستقیم پارچه، کلندر و پرس، دستگاه های تابلوسازی همانند انواع برش و حکاکی لیزر و چنلیوم؛ انواع ملزومات چاپ از قبیل جوهر، حلال، کاغذ و قطعات یدکی مصرفی، مکانیکی و الکترونیکی اعم از انواع هد، بردهای اصلی و … ماشین آلات هستید، میتوانید از طریق تماس با ما، با کارشناسان فروش و یا احساس نیاز به مشاوره فنی بیشتر با واحد فنی شرکت در ارتباط باشید.

از آنجایی که صنعت چاپ کاملا تخصصی می باشد و نیازمند دانستن نکات زیادی است، شرکت مهندسی ماشین های اداری و صنعتی وارطان بر خود الزام میدارد آموزش های مورد نیاز در این راستا را با تمامی نکات مربوطه به صورت کاملا رایگان داخل سایت و هم از طریق سایر راه های ارتباطی مشخص شده در قسمت تماس با ما، برای مشتریان خود قرار داده تا علاقه‌مندان بتوانند بدون آزمون و خطا بهترین راهکار را انتخاب نمایند.

با این حال جهت افزایش اطلاعات عمومی در حوزه سرویس و تعمیرات از شما کاربر عزیز تقاضامندیم ادامه مطالب درج شده در زیر را مطالعه فرمایید:

تعمیر و نگهداری دستگاه چاپ از کارهای ضروری است که مدیران چاپخانه حتما آن را در دستور کار خود قرار می دهند. صرفنظر از آنکه چه مقدار هزینه و زمان برای تعمیر و نگهداری دستگاه چاپ صرف می شود، ماشین چاپ ممکن است به هر علتی دچار خرابی شود، از این رو استفاده از یک برنامه زمان‌بندی دقیق به منظور پیاده‌سازی تعمیر و نگهداری پیشگیرانه که اصطلاحا به صورت تخصصی از آن به عنوان PM (preventive maintenance) یاد می شود ضروریت خواهد داشت.

سرویس و نگهداری پیشگیرانه در تعمیر و نگهداری دستگاه چاپ به چه معناست؟ 

سرویس و نگهداری پیشگیرانه به فرایند نگهداری ای گفته می‌شود که به صورت مرتب انجام شده و هدف آن کاهش احتمال رخداد خرابی یا از کارافتادگی ماشین آلات می‌باشد. سرویس و تعمیر پیشگیرانه در هنگامی که تجهیزات هنوز در حال کار هستند انجام می‌شود، نه پس از خرابی آنها. در نتیجه هدف آن جلوگیری از خرابی‌های ناگهانی است.

به عبارت بهتر سرویس دوره ای ماشین آلات جهت پیشگیری از پیشامد های ناگهانی و حتی کوچک که در صورت نادیده گرفتن میتواند منجر به وقوع مشکلات جدی و حاد در روند کاری دستگاه گردد. بنابر این هدف از این امر به حداقل رسانیدن ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری با شناسایی و رفع آنها قبل از مبدل شدن به یک نوع مشکل فنی است.

از ویژگی های بارز سرویس دوره ای میتواد به موارد زیر اشاره داشت:

  • سیستماتیک بوده.
  • به صورت روتین منطبق استانداردهای تایید شده انجام می گیرد.
  • هدف آن به حداقل رسانیدن موارد فنی و هزینه های مالی مرتبط با آن است.

تعمیر و نگهداری دستگاه چاپ بهتر است به طور منظم باشد. این روند مطابق با استانداردها و مشخصات سرویس و نگهداری ارائه شده از طرف کارخانه سازنده بوده که باعث جلوگیری از بروز ایرادات فنی ماشین آلات و افت کیفیت تولیدات در آینده است. همچنین در این بازدیدهای دوره ای نیازهای آموزشی اپراتورهای دستگاه مورد بررسی و سنجش قرار میگیرد و آموزش های لازم و متناسب با آن بصورت گام به گام ارائه می شود.

مزایای عقد قرارداد سرویس دوره ای:

  • تسهیل و تسریع در ارائه خدمات
  • بازدید فنی ماشین ها تا تعمیر و نگهداری دستگاه چاپ به صورت آنلاین (سرویس ریموت و تلفنی) یا حضوری
  • تخصیص بودجه با بازه زمانی مشخص(بودجه بندی پروژه ای استاندارد) و کاهش هزینه های جاری و تحمیلی ناگهانی
  • ارائه آموزش های مورد نیاز اپراتورها از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت رایگان
  • ارائه تجزیه و تحلیل آماری جهت بهینه سازی روند تولید
  • استفاده از قطعات یدکی فابریک در هنگام نیاز
  • بهره گیری از تخفیف مالی در هنگام خرید قطعات و مواد مصرفی مورد نیاز
  • بازدید های ماهیانه برای بررسی و نظارت بر انجام صحیح سرویس های دوره ای
  • ثبت دقیق سرویس های انجام شده همراه با بررسی کارشناسان مجرب عالم عامل و ارائه جدیدترین راهکارهای لازم
  • به حداقل رسانیدن استهلاک ماشین آلات
  • بهرمندی از توانایی 100 ماشین آلات به صورت اصولی مطابق با استانداردهای کمپانی سازنده
  • جلوگیری از خواب دستگاه و توقف تولید
  • افزایش حجم تولید بدون فشار نامتعارف بر ماشین آلات
  • بالا بردن کیفیت و ارتقای دانش فنی نیروی انسانی